کنکور ارشد وزارت بهداشت- کنکور ارشد 1404

کنکور ارشد 1404

کنکور ارشد 1404 یکی از راه حل های ورود به مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری و آزاد است که داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های با آزمون ارشد باید در تاریخ مقرر نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام خود اقدام نمایند.

جدول زمانبندی مربوط به ثبت نام کنکور ارشد قبل از آغاز نام نویسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا بتوانند بر اساس تاریخ مختص به هر مرحله اقدامات لازم را انجام دهند.

داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد باید در زمان مقرر مراحل ثبت نام خود را با درج اطلاعات مناسب در فرم ارشد انجام دهند تا بتوانند اجازه لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه و نیز شرکت در کنکور ارشد را بدست آورند.

برای گذراندن روند شرکت در کنکور کارشناسی ارشد اطلاع از صفر تا صد آزمون ارشد الزامی است.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد۱۴۰۴

سازمان سنجش sanjesh.org طبق روال سالیان گذشته جدول زمان بندی کنکور ارشد 1404 را در سایت خود منتشر کرده و داوطلبان را از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مطلع می کند.

شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام ارشد می باشد که به منظور تامین هزینه های آزمون از داوطلبان دریافت می شود.

 

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

داوطلبان در رشته های هماتولوژی،ایمونولوژی،ویروس شناسی، ژنتیک، بیوشیمی بالینی و... می توانند نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند. این نتایج در 

قالب کارنامه کارشناسی ارشد منتشر شده و به بررسی درصد دروس امتحانی، رتبه، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد می پردازد.

 نمونه کارنامه رتبه برتر ها را میتوانید از طریق این لینک مشاهده کنید

 

 

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1404

اعلام نتایج ارشد در دو مرحله اولیه و نهایی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

مشاهده نتیجه اولیه برای داوطلبان بسیار اهمیت دارد، زیرا برای انتخاب رشته خود نیازمد سرعت و دقت بالا هستند. از این رو آشنایی با مراحل مشاهده نتایج اولیه و همچنین آگاهی از زمان جواب کنکور ارشد، امتیاز مثبت برای داوطلب به شمار می رود.

 

مشاوران آکادمی دکتر نامجو آماده هستند تا به تمام سوالات شما درباره صفر تا صد آزمون کارشناسی ارشد

۱۴۰۴ و جزئیات کنکور ارشد 1404 پاسخ دهند.

 

enlightenedداوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب چند رشته امتحانی می باشند؟

✔️ هر داوطلب مجاز به انتخاب رشته آزمون ارشد بر اساس علاقه می تواند حداکثر یک رشته امتحانی اصلی و یک رشته شناور انتخاب کند.

 

enlightenedآیا در کنکور کارشناسی ارشد امکان انتخاب رشته ای متفاوت با رشته کارشناسی داوطلب وجود دارد؟

✔️ بله، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می توانند بدون توجه به عنوان مدرک کارشناسی در آزمون رشته امتحانی مورد علاقه خود شرکت نمایند.

 

 

برای رزرو وقت مشاوره به صورت رایگان همین حالا اقدام کنید